Squeeze page – ždímací stránka na každý web

(O tom, jak David Kirš pobláznil začínající info podnikatele a proč squeeze page nepatří na hlavní stránku blogu.)

RektoRestart - dokonalý výplach střev za 21 dnů - squeeze page

 

Squeeze znamená anglicky zmáčknout, vymačkat, stisknout, stlačit … vyždímat.

Úkolem squeeze page je z návštěvníka stránek vyždímat e-mail, uložit ho do databáze a následně sérií e-mailů návštěvníkovi vyprat mozek a udělat z něj zákazníka.

Tomuto procesu se říká informační podnikání a těm, kteří to s praním mozku přehánějí, se říká infošmejdi. Slušný info podnikatel mozky nevymývá, ale láká zákazníky na hodnotný obsah zdarma, jako květina láká motýla svou vůní.

Takhle vypadá squeeze page (ždímací stránka) výcviku pro chlapy Cesta Pravého Muže. Jestli chceš být chlap, tak zadej e-mail a přidej se k nám!

Cesta pravého muže - squeeze page

Ždímací stránky se na českém internetu rozšířily jako mor. Může za to David Kirš, který pomocí online programů Email Academy a Milionové impérium vyškolil tisíce info podnikatelů, věnoval jim MioŠablonu (šablona do WordPressu) a oni si udělali weby, kde mají na hlavní stránce velký formulář na „sbírání kontaktů“. Někteří z nich dostali Info produktovou mánii a skončili na psychiatrii.

Taky jsem na to Davidovi skočil 🙂

Časem mi došlo, že dávat squeeze page jako hlavní stránku webu je nesmysl. Lepší je malý webový formulář do postranního pruhu.

Proč je squeeze page jako hlavní stránka webu nesmysl?

Pro Davida to nesmysl není.

David dělá kampaně a tak posílá lidi e-mailem na squeeze page, kde se zaregistrují do úvodního programu zdarma. Na tuto stránku přijde návštěvník poprvé a naposled, zaregistruje se a pak už jen kliká na odkazy, které mu chodí e-mailem.

V jiné situaci je bloger, který postupně zvyšuje návštěvnost svých stránek a jeho cílem je získat vracející se návštěvníky.

Dát si squeeze page jako titulní stránku je pro návštěvnost webu něco jako polibek smrti.

Proč by se k vám lidi vraceli, když z nich chcete v první řadě vyždímat e-mail?

Informační podnikání je o poskytování hodnotného obsahu a o získávání důvěry.

Na hlavní stránku blogu patří obsah!

Učte se od nejlepších, to je heslo informačních podnikatelů … ale používejte zdravý rozum a případně se poraďte s babičkou …

Jako odměnu za dočtení článku až sem si můžete zdarma stáhnout a přečíst můj eBook Jak být úspěšný a plnit si sny.

Jak být úspěšný a plnit si sny - eBook ke stažení zdarma

Je o tom, že nejdůležitější pro úspěch je objevit své poslání a vytvořit si vizi. Občas vám pošlu něco zajímavého a vtipného. Pokud bych vás nudil, kdykoliv se můžete odhlásit jedním kliknutím myši.

Prosím vložte svou fungující e-mailovou adresu. Přijde vám odkaz ke stažení eBooku.

Přeju vám úspěšný život a splněné sny 🙂

Podnikatelé (i začínající), točíte video? Je to skvělý způsob, jak o sobě dát vědět. Minikurz natáčení podnikatelského videa zdarma
Příspěvek byl publikován v rubrice Všelicos a jeho autorem je kVítek Paroulek. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *