EmailAcademy 2.0 – Roboti už jdou…


Costa DiademaCestu do Itálie na „plavbu snů“ po středozemním moři jsem měl možnost strávit v autě s Davidem Kiršem, autorem kurzu EmailAcademy 2.0 a se dvěma dalšími online podnikateli.

EmailAcademy 2.0 je online kurz podnikání na internetu, jehož brány se otevírají přibližně jednou za rok. Kurzem prošly už tisíce začínajících podnikatelů. Právě teď můžete nahlédnout do části zdarma, a pokud vás obsah osloví, můžete pokračovat i v placené části…

Nahlédnout do EmailAcademy 2.0

Kromě čtení vtipů o lordech na mobilním telefonu jsme si cestou povídali o tom, kam se ubírá podnikání na internetu a co nás čeká v nejbližších letech.

Kdybych to měl shrnout jedním slovem, bylo by to slovo ROBOT. Prodej na internetu a péči o zákazníky převezmou softwaroví roboti.

Lidé v soukolíNemám nic proti robotům pomocníkům…, ale čeho je moc, toho je moc.

Představa, že mě na internetu bude šmírovat robot a bude se mnou komunikovat podle programu, vytvořeného na míru mého očekávání se mi ani trochu nelíbí.

Jakoby nestačilo, že mě pořád někdo pronásleduje pomocí remarketingu. Poslední dobou hlavně Dan Nytra a jeho kurz Naučte se LÉPE prodávat na internetu.

Podnikání znamená pomáhat lidem a ne je manipulovat k tomu, aby nakoupili.

Trvalo mi přibližně dva týdny, než mi došlo, že je to jinak.

Robot je jen robot.

Robot dělá to, co ho naučí jeho „pán“.

Pokud někdo ze své firmy udělá Potěmkinovu vesnici, ve které bude komunikaci se zákazníkem zabezpečovat robot, stejně jednoho dne dojde na lámání chleba.

  • Až zákazník napíše e-mail na podporu a nikdo mu neodpoví.
  • Až zákazník napíše e-mail na podporu a oni se mu budou ochotně věnovat.
  • Až si koupí produkt, který bude nekvalitní a řekne to ostatním.
  • Až si koupí produkt, bude z něj nadšený a řekne to ostatním.

Robot je jen páka.

Pokud nemáte hodnotu, kterou byste tou pákou napákovali, tak nula od nuly pojde a skončíte bídně. Robot jen urychlí to, co by se stejně stalo.

První video EmailAcademy 2.0 se jmenuje 10x DEJ 1x BER.

Je o tom, že aby člověk (podnikatel) získal, musí nejdřív dát. To, co odlišuje úspěšné podnikatele od neúspěšných je to, kolik dávají.

Už je to tady, roboti budou rozdávat dárky 🙂

Budou nás oslovovat křestním jménem, přát nám k narozeninám a posílat nám dárky… aby se dostali do naší hlavy jako trojský kůň, získali naši důvěru a pak nám něco prodali.

Nebojím se toho.

Rozdávání bude fungovat jen tomu, kdo bude dávat od srdce.

Ten, kdo bude dávat z vypočítavosti, jen aby se druhému dostal do hlavy a něco mu prodal, ten toho nakonec moc nezíská.

Kromě rozumu, který se dá ošálit dárky, mají lidé také srdce a cítí, když s nimi někdo manipuluje.

Buďte bdělí, Roboti už jdou… písnička skupiny Olympic z roku cca 1984

Pokud se chcete dozvědět nejnovější trendy v marketingu na internetu a slibujete, že robota nikdy, ale opravdu nikdy nezneužijete, smíte stisknout následující tlačítko…

Nahlédnout do EmailAcademy 2.0

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *