Osobní byznys je, když se živíte tím, co milujete …
Smyslem těchto stránek je pomáhat lidem, aby se živili tím, co milují. Aby v sobě objevili semínko bohatství, zasadili ho na úrodnou půdu a starali se o něj.
Máte něco, co milujete?
Něco, o čem sníte a na co se těšíte …
Tak si z toho udělejte svůj osobní byznys.
Milujete kočky a máte jich doma sedm? Můžete napsat vtipnou knížku o životě koček. Můžete rozjet e-shop se žrádlem pro kočky. Můžete vybudovat kočičí hotel a nebudete jich mít sedm, ale třeba dvacet.
Můžete být svým pánem a žít v království koček … anebo můžete být zaměstnancem nějaké firmy a dělat práci, která vás štve.
Rádi fotografujete? Cestujete stopem? Pěstujete lilie? Hubnete? Posilujete? Stavíte modely letadel? Šijete, pletete, háčkujete? Rádi čtete? Máte dlouhé vlasy? Chováte papoušky? Vaříte vegetariánská jídla? Milujete čokoládu?
Tak si z toho udělejte svůj osobní byznys.
Živte se tím, co milujete … a uděláte velký krok ke svému štěstí.
Nemusíte hned dávat výpověď z práce. Vyzkoušejte si, jestli to funguje.
Jak rozjet svůj osobní byznys
Váš největší kapitál jste vy. Vaše jedinečnost a to, co milujete, je základ vašeho osobního byznysu. Tím, že děláte to, co milujete, vytváříte hodnotu.
Dalším krokem je poskytnout svou hodnotu druhým.
Uvedu příklad, jak se to nedělá:
Představte si, že rádi čtete a tak jste si otevřeli antikvariát. Přijde k vám zákazník a ptá se, jestli máte Moonwalk, autobiografii Michaela Jacksona. Vy ho nemáte a tak řeknete, že nemáte. Zákazník odejde. Příští den přijde do vašeho obchodu jiný zákazník a nabízí vám Moonwalk i s podpisem Michaela Jackson :‑). Vzpomenete si na včerejšího zákazníka, ale už je pozdě. Kdybyste projevili trochu aktivity a vzali si na něj kontakt, tak jste mohli udělat skvělý obchod. A hlavně, mohli jste získat důvěru zákazníka a on by k vám příště přišel i pro něco jiného.
Kolik prodavačů vám řeklo “nemáme” a neřekli si o kontakt?
Abyste mohli svým zákazníkům poskytnout svou hodnotu, musíte na ně mít kontakt.
Jednou z hlavních součástí úspěšného osobního byznysu je získávání kontaktů na zákazníky. Ať v podobě uchovávání vizitek a telefonních čísel v kamenném obchodě anebo v podobě získávání e-mailů na vašich webových stránkách.
Webové stránky pro osobní byznys
Webové stránky pro osobní byznys informují potenciální zákazníky o tom, co milujete a co děláte, získávají kontakty a prodávají. Součástí stránek je formulář se jménem a s e-mailem. Takový, jaký vidíte na mé úvodní stránce. Pokud váš byznys někoho zaujme anebo mu slíbíte poslat nějaký dárek, zanechá na sebe kontakt a můžete mu nabídnout své další služby.
Webové stránky pro osobní byznys mohou být jednoduché až minimalistické. Nejsou tu pro parádu, ale pro byznys.
Podívejte se, jak vypadají stránky vyhledávače Google s jedním políčkem pro text a jedním tlačítkem. Řekli byste, že firma za těmito stránkami vydělává miliardy dolarů?
Nabízím vám přesně to, co tady vidíte. Vyrobím vám jednoduché internetové stránky s kontaktním formulářem, pomocí nichž můžete komunikovat se svými budoucími zákazníky a později jim nabízet své služby.
Když mi napíšete, co milujete, poradím vám, jak z toho udělat svůj osobní byznys.