Cítíte to? Něco tady nevoní. Jsou to shnilé banány.
Příští obětí banánové sekty můžete být vy!
Pokud vám přišel e-mail s odkazem na stránky http://frontanabanany.cz/ stali jste se potenciální obětí sekty, která si říká „Viral bananas“.
Spekuluje se o tom, že tato sekta spadá pod takzvané „miliardové impérium“ a dělá za něj špinavou práci tedy nábor členů mezi začínajícími internetovými podnikateli.
Těmto začínajícím podnikatelům je posléze vymýván mozek metodou NeuroRestart Peníze Jiřího Vokáče který si říká “Čmolík”. Pokud se přihlásíte do tohoto programu, je vám doslova vymyt mozek a vy jste schopni prakticky čehokoliv.
Například koupit shnilý banán za 190 tisíc Kč
Nevěříte tomu? Také jsem tomu nevěřil, dokud jsem neviděl toto video. Co vám však na videu neřeknou je, že celé publikum je zhypnotizované.
Nebo si snad myslíte, že někdo normální by koupil banán za 190 tisíc Kč???
Mohl bych pokračovat ještě hodně dlouho, psát o technikách NLP, kterými vám „přeprogramují“ mozek a o „retargetingu“, pomocí kterého vás sledují na internetu.
Jednou z obětí Viral bananas je i internetový podnikatel Pavel Říha. Ano, ten sympatický klučina, do kterého bychom neřekli, že vydělává miliony.
Naprogramovali mu mozek tak, že už nejí nic jiného než banány a kvůli shnilému banánu vyleze i na 15 metrů vysoký sloup jako opice. Pomocí hypnózy Pavlovi vsugerovali, že má návyk na banány a nepomohla mu ani slavná Škola návyků.
Chcete dopadnout stejně?
Tak běžte na jejich stránky http://frontanabanany.cz/ a http://penizeavy.cz/
(Na stránkách jsou umístěné tajné sledovací kódy Virálních banánů. Jakmile na stránky vstoupíte, začíná hra kočky s myší. Vymyjí vám mozek a nakonec od nich koupíte banán za 190 tisíc nebo rovnou za milion. Hlavně si pak neberte spotřebitelský úvěr, mají velké RPSN.)
Pošlete tuto zprávu všem, na kterých vám záleží!
Sdílejte na sociálních sítích!
Zastavte InfoŠmejdy!
P.S. Běžné antivirové programy jsou proti sledovacím kódům neúčinné.
(Tento článek je ukázka vylhaného, negativního a bulvárního marketingu (obsahuje partnerské odkazy). Chtěl jsem si vyzkoušet, jaké to je.)
P.P.S. Pokud vám to ještě nedošlo, dělám si legraci z kampaně Banán za milion. Vážně nevěřím tomu, že by byl někdo tak hloupý a koupil shnilý banán za 190 tisíc Kč.
Ahoj, no me spise vadi, ze nekdo jde a ten shnily banan vubec nabizi. Nejde o to zda se najde nekdo, kdo ho koupi ale ze se najdou lide aby tohle delali. Proc je sakra nenapadne spise udelat dobry skutek? Nekomu pomoci? Proc ne? Protoze to jsou smejdi.
Udělat něco rádoby senzačního nebo hloupého je způsob, jak přitáhnout pozornost. Na tom (že to lidi zajímá) jsou postavená bulvární média.
A není chyba, ze se vším souhlasíme? Kdy ses a naposledy postavil věcem s kterými nesouhlasiš?
Hele, a nejsou to náhodou affiliate odkazy, přes které tam lidi posíláš? To je ještě hnusnější marketing než vychvalování.
Ano, tento článek je ukázka “ještě hnusnějšího” marketingu a jsou v něm umístěné tajné sledovací kódy Virálních banánů a JVČ.
Úplně nerozumím, co je cílem článku, zda propagace banánu za milion vtipnou formou nebo zda je to pokus o kritiku.
Dobrý den Jitko, ono se to nevylučuje. Vyzkoušel jsem si, jaké je to napsat vtipně trapný negativně reklamní a bulvární článek. Nechal jsem se unést prvotní vylhaností kampaně, kdy předstírají, že prodali banán za cca 200 tisíc Kč. Kromě toho, že jsem se zabavil a pobavil, tak v tom nevidím další smysl. Proč produkovat nesmysly?
Přeci jen je tu určité poučení: Nevěřte všemu, co se píše v médiích, média s vámi manipulují ve prospěch jejich majitelů a inzerentů.